Policijska uprava Maribor je povabila člane IPA kluba Štajerska na Državno prvenstvo policije v ekipnem teku »Štengijada«, ki bo v torek, 20. 5. 2025, s pričetkom ob 11. uri (vplačilo humanitarnega prispevka, prevzem štartnih številk in individualna priprava na tekmovanje). Štart je pod stopnicami na Kalvarijo, na dvorišču Zavoda Antona Martina Slomška, Vrbanska cesta 30, 2000 Maribor.
Gre za odprto prvenstvo Policijske uprave Maribor in letos že šestič tudi državno prvenstvo Policije v teku mešanih trojk, po 455 kamnitih stopnicah na Kalvarijo, za veliki prehodni pokal. Že enajsti »Štengijadi« tudi letos dodajajo humanitarno noto.
Tekmovalna trojka mora biti sestavljena iz predstavnikov obeh spolov, skupni humanitarni prispevek ekipe znaša minimalno 15 EUR in je pogoj za udeležbo na državnem prvenstvu. Zbrani prispevki bodo darovani Zavodu za usposabljanje, delo in varstvo dr. Marijana Borštnarja Dornava 128, 2252 Dornava. Prve tri uvrščene ekipe prejmejo pokal.
Tekmovalci in tekmovalke tekmujejo na lastno odgovornost. S prijavo vsak prijavljeni potrdi, da se zaveda tveganosti tekmovanja in je psiho fizično sposoben prenesti fizični napor premagovanja tekmovalne proge.
Na prireditvi bo organizirana tudi možnost nakupa kosila (cena 8,00 EUR), na voljo bo tudi gostinska ponudba pijač. Kosila je potrebno naročiti hkrati, ob prijavi (naročam kosilo ali ne naročam kosila). Obvezen podatek na prijavi je telefonska številka in elektronski naslov vodje ekipe. Policisti opravijo prijavo na način, kot je določeno v razpisu, objavljenem na intranetu Policije. S tem si zagotovijo tudi redno delovno obvezo in racionalen služben prevoz.
Prijave zbirajo najkasneje do 13. 5. 2025. Za morebitne dodatne informacije glede prijav je pristojen samostojni policijski inšpektor v SD PU Maribor Danilo Voršič, tel. 02/222-1472, elektronski naslov danilo.vorsic@policija.si.
IPA klub Štajerska bo vsem ekipam, ki bodo sestavljene iz članov in članic IPA kluba Štajerska in bodo tudi tekmovala za IPA kluba Štajerska, plačal stroške prijavnine oz. humanitarnega prispevka v višini 15 EUR.